۱۴۰۲/۱۰/۲ - ۱۵ : ۳۶

استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در فرودگاه مهرآباد

استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در فرودگاه مهرآباد

به گزارش جهانی پرس از وزارت راه و شهرسازی، حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد با اشاره به استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در فرودگاه مهرآباد گفت: این نرم افزار در فرآیند برنامه‌ریزی، طراحی، پیاده‌سازی، اجرا و توسعه، به سازمان کمک می‌کند تا علاوه بر بهبود خدمات فناوری اطلاعات، به مهم‌ترین اهداف کسب و کار خود نیز دست پیدا کنند.

شاکری ادامه داد: این سیستم دارای بخش‌های مختلفی است که مهمترین آنها عبارتند از: مدیریت رخدادها(Incident Management)، مدیریت تغییرات(Change Management)، مدیریت دارایی‌ها(Asset Management)، مدیریت پیکربندی (CMDBو مسئله مهم مدیریت دانش (Knowledge Management) و مدیریت سطح خدمات (SLA Management) و سرویس و نگهداری پیشگیرانه  (PM.

به گفته وی این سامانه با تلاش همکاران فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد مستقر و به منظور تحقق تمام موارد بالا اجرایی شد.