۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ۲۲ : ۴

محور اصلی قدرت‌های جهانی، قدرت در اقناع مخاطب است

محور اصلی قدرت‌های جهانی، قدرت در اقناع مخاطب است

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور اظهار کرد:‌ قلم و رسانه از بدو خلقت تا به امروز مهم و اثرگذار است.

 
وی، محور اصلی قدرت‌های جهانی را قدرت اقناع عنوان کرد و گفت: امروز جهان اسلام در حوزه رسانه‌ای در مقابل استکبار جهانی، مظلوم است.
 
مرتضوی اقتدار و موفقیت نظام جمهوری اسلامی در جهان را مستلزم تقویت اقناع رسانه‌ای دانست.
 
وی با اشاره به اقدامات دولت مردمی سیزدهم اضافه کرد: بعد از ۱۹ سال نرخ بیکاری در کشور یک رقمی شد.
 
وزیر کار از ایجاد بیش از دو میلیون شغل خالص در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: رشد اقتصادی و بهبود معیشت سفره مردم در دستور کار دولت مردمی سیزدهم قرار دارد.
 
«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این نشست گزارشی از اقدامات اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم در دوره جدید ارائه کرد.
 
مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی کشور نیز در این نشست به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه تقویت رسانه‌ای و ترویج اقدامات دولت سیزدهم پرداختند.