۱۴۰۳/۸/۱۵ - ۱۹ : ۵۴
ارتقای سطح خدماترسانی مطلوب به شهروندان و مسافران از وظایف اصلی سازمان پایانههاست
ارتقای سطح خدماترسانی مطلوب به شهروندان و مسافران از وظایف اصلی سازمان پایانههاست
به گزارش جهانی پرس، حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان به همراه جمعی از مدیران سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران ضمن بازدید میدانی از بخشهای مختلف پایانه مسافری جنوب، در جریان آخرین اقدامات صورتگرفته و در دست اقدام آن مجموعه قرار گرفت.
رحمانی در این بازدید از بخشهای مختلف پایانه شامل، خوابگاه رانندگان، شرکتها و تعاونیهای مسافری، سالن پایانه، ایستگاه اتوبوسها، سرویسهای بهداشتی، محوطه پایانه، پارکینگ و... بازدید و نکات لازم را به مدیران حاضر تأکید کرد.
رحمانی در ادامه ضمن بازدید از نقاط مختلف پایانه و تأکید بر حضور بیشتر مدیران و معاونین در سطح پایانهها، افزود: نظافت و شستشوی مستمر پایانه، رسیدگی به فضای سبز موجود و توجه ویژه به خدمات رفاهی و اجتماعی در سطح پایانه باید از اولویتهای مدیران پایانهها باشد.
بر اساس این گزارش، پایانه مسافری جنوب در سال ۱۳۵۳ ساخته شده و نخستین پایانه مسافری تهران محسوب میشود.
این پایانه به طور میانگین سالانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در آن تردد دارند و ۳۰ شرکت مسافربری در آن به مسافران خدمترسانی میکنند.