۱۴۰۳/۹/۲ - ۱۸ : ۹
رقبای منطقه آزاد کیش در ایران نیستند؛ باید نگاهمان بینالمللی شود
رقبای منطقه آزاد کیش در ایران نیستند؛ باید نگاهمان بینالمللی شود
به گزارش جهانی پرس، «محمد کبیری» اظهار کرد: در راستای بهبود شرایط کارآفرینان و «توسعه زیرساخت ها، اصلاح فرآیندها و مقررات و ارائه برنامه های هدفمند تشویقی» در دستور کار قرار دارند.
«توسعه، در خاکِ صلح و ثبات جوانه میزند» باید برای سرمایهگذاران خارجی و داخلی، برند کیش با توسعه برپایهی ثبات عجین شود.
در نظر داریم سرمایههای جدید را به سمت «اقتصاد خلاق، فناوریهای نو و هوش مصنوعی» هدایت کنیم.
هدف ما، توجه ویژه به نسل سوم صنعت گردشگری یعنی «گردشگری خلاق» خواهد بود که مورد تاکید سازمان جهانی گردشگری است. در این صنعت، کیش در کوتاهمدت باید به سمت گردشگری رویدادمحور و در میانمدت به سمت گردشگری ورزشی و سلامت حرکت کند.