کد خبر :321867
فیلترینگ به پیام رسانهای داخلی فرصت داد
در نمایشگاه فناوریهای های محتوای فضای مجازی نشستی با حضور مدیران پیام رسانها در استدیو دیجیتال برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس، اکرم جدیدی ممتاز-داننده نشست حامد حاجی ملامیرزایی رئیس توسعه فرهنگ وهنر در فضای مجازی بود که از نمایندگان شرکت‌های سروش پلاس، ایتا و بله خواست هر کدام توضیحاتی درباره خدماتشان ارائه دهند.

مدیر سروش پلاس گفت: ما موضوع پیام رسان ها را موضوع مهمی می دانستیم محصول جدیدی را شروع کردیم و آخرین کار ما محصول جدیدی بود که رونمایی کردیم  و می خواهیم در بازار ارائه کنیم. خارج از کشور هم اگر کسی خواست می تواند در سایت ما  ثبت نام کند مشکلی نیست.

وی خاطر نشان کرد :  نسل جدیدی است در سال 97 تجربه یک میلیون 200 هزار کاربر در یک روز را نداشتیم ولی امسال این اتفاق افتاد.

در ادامه غفاری مدیر ایتا گفت: از سال 97 کارمان را شروع کردیم که نیاز به سیستم بومی داشتیم که به مردم خدمات رسانی کنیم، خیلی سخت بود کسب کردن چنین دانشی اما بعد از 5 سال به تکنولوژی پیام رسان دست پیدا کردیم. تکنولوژی  ما روزانه  بالای 12 میلیون کاربر دارد که حدود 20 میلیون دیتا جابه جا می کند در آن  نزدیک یک میلیارد پیام خوانده می شود.


وی افزود : این پیام  رسان ایتا نوید این را می دهد که مردم با استفاده از آن کسب و کارخود را انجام دهند تجربه ای که ما کسب کردیم اعتماد مردم در استفاده از نرم افزارهاست که قابل پیگیری است و یک حسن محصوب می شود چون با ثبت و ضبط مشخصات احراز هویت  وباعث افزایش اعتماد وسود بیشتر برای کسب کار می شود.قصد داریم نه فقط در ایران بلکه  راه را برای کشورهای همسایه هم باز کنیم.

مدیر عامل پیام رسان بله گفت:میانگین سنی  بله  از  26 سال شروع می شود، از سال 95 کار ما شروع شد  سهام دار آن بانک ملی است. مهم ترین اصل کلیدی ما احترام به کاربر است. شعار ما این بود که بله به راحتی بود یعنی کارها را اینجا به راحتی انجام دهید.


وی افزود : ما اخیرا خدمات رسانی  بانک ملی را راه اندازی  کردیم که نوبت بگیریم، اصل سوم ما تمایز ونوآوری است که اهمیت داشت که تراکنش مالی اتفاق بیافتد مثل جمع آوری گروه، فروشگاه و... پس بله راحت ترین راه است. ما 18 نیم میلیون کاربر داریم که 4 ملیون  روزانه فعالیت می کنند وامکان فعالیت برای کاربران خارج از کشور هم فراهم شد.


حاج ملا میرزایی در پایان گفت :پیام رسان داخلی وقتی می تواند کار کند که مردم در آن حضور داشته باشند فیلترینگ این فرصت را فراهم کرد که مردم بیایند در پیام رسان داخلی واز خدمات آن استفاده کنند.